Регламент роботи ЦДЮТ в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID – 19), передбачений для «жовтого» рівня епідемічної н
ЗАТВЕРДЖЕНО
педагогічною радою
ЦДЮТ Кам’янка-Бузькоїміської ради
від 31.08.2020
РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ
ЦЕНТРУ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ
КАМ'ЯНКА БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби
(СОVID – 19), передбачений для «жовтого» рівня епідемічної небезпеки
Регламент спрямований на уникнення рецидивів інфекційних спалахів, виконання санітарно-епідемічних вимог, забезпечення безпечного перебування усіх учасників освітнього процесу в закладах освіти усіх типів і форм власності.
Документ розроблений на підставі чинних законодавчих та нормативних актів:
- Лист МОН України від 05 липня 2020 року №1/9 - 420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»;
- Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30липня 2020 року №42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»
Керівник закладу позашкільної освіти є відповідальним за дотримання вимог цього Регламенту.
І
Заходи щодо підготовки закладу освіти до роботи у період карантину,передбачені для «жовтого» рівня епідемічної небезпеки
- Керівник закладу освіти:
1.1.забезпечує виконання Тимчасових рекомендацій щодо організації освітнього процесу:
- розробляє маршрути руху здобувачів освіти (з використанням розмітки на підлозі);
- складає графік допуску здобувачів освіти до закладу;
- контролює використання захисних масок;
- забезпечує раціональне використання запасних виходів із закладу освіти;
- передбачає можливість проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі;
1.2. проводить навчання та інструктаж для всіх працівників закладу з метою освоєння та володіння усіма необхідними навичками із запобігання розповсюдженню інфекції та визначає конкретні обов’язки та вимоги до роботи кожного;
1.3.розробляє алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної із зростанням випадків захворювання;
1.4. проводить аналіз даних, отриманих від працівників та батьків учнів, або осіб, які їх замінюють, щодо поширення захворювання ;
1.5.подає заявку на миючі, дезінфікуючі засоби, спецодяг, господарський інвентар, захисні маски (респіратори), рукавички, засоби особистої гігієни тощо;
1.6.перевіряє стан готовності приміщень: ізолятора, туалетних кімнат, танцювального та актового залів , площадок тощо;
1.7.організовує систему щоденного контролю за станом здоров’я усіх працівників та учнів призначає відповідальних та затверджує графіки проведення інструктажів;
1.8. запускає систему щоденної батьківської перевірки стану здоров’я дитини з обов’язковим повідомленням класного керівника ;
1.9.унеможливлює скупчення учасників освітнього процесу під час входу та виходу з приміщення шляхом використання усіх наявних у приміщенні закладу освіти входів та виходів.
1.10.забезпечує проходження педагогічними працівниками обов’язкового щоденного температурного скринінгу з фіксацією у спеціальному журналі стану їхнього здоров’я.
1.11.обмежує стороннім особам доступ до закладу освіти ( у випадку залучення окремих осіб для виконання робіт із забезпеченню життєдіяльності закладу, проводить їх ретельну перевірку на наявність температури і респіраторних симптомів, після чого надає дозвіл на вхід у будівлю з дотриманням усіх вимог особистого протиепідемічного захисту (маска, рукавиці, дотримання дистанції тощо);
1.12.забезпечує (у разі виявлення хворого учня чи працівника під час освітнього процесу) тимчасове обмеження входу до установи та користування приміщеннями;
1.13.передбачує місця для дезінфікації рук та розміщення контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту, організовує централізований збір цих засобів;
1.14.впроваджує заходи щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами у відповідності до листа МОН від 05.08.2020 №1/9-420;
1.15. обмежує проведення масових заходів;
1.16. обмежує пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж гуртка в одній і тій самій аудиторії;
1.17. передбачає можливість визначення різного часу початку та закінчення занять(перерв) для різних гуртків;
2. Керівники гуртків :
2.1.узагальнюють щоденну інформацію по гуртках щодо причин відсутності учнів та передає її директору;
2.2. інформують учасників освітнього процесу про зміни у режимі роботи закладу при переході на інший режим роботи;
2.3. інформують батьків та адміністрацію закладу в разі підвищення температури тіла дитини понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань із подальшою ізоляцією дитини, не допускаючи тривожних відчуттів у дитини та враховуючи її психологічний стан;
2.4. проводять щоденно всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (навчання обробці рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету, кашлю тощо) ;
2.5. забезпечують процес організації харчування, який дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно або одночасно перебувають за одним столом;
2.6. організовують обробку рук дітей вологими серветками після контакту з взуттям (після повернення з вулиці) з подальшим миттям рук;
2.7 забезпечують зберігання дидактичних матеріалів та посібників у максимально закритих шафах;
2.8. проводять інструктаж щодо заходів профілактики та фізичного дистанціювання;
2.9. проводять щоденний моніторинг причин відсутності дітей у закладі освіти.
3.Технічні працівники закладу:
5.1.перед початком та після закінчення освітнього процесу проводити провітрювання навчальних приміщень, дезінфікувати ручки дверей, поручні, підвіконня, предмети у туалетних кімнатах;
5.2 наприкінці дня технічні працівники проводять миття підлоги в усіх приміщеннях закладу із застосуванням дезінфікуючих розчинів.
4.Структура навчального року передбачає можливість внесення змін до термінів початку та завершення навчального року;
Структура 2020-2021 навчального року
І півріччя
01.09.-31 .12.2020 р.
ІІ пвріччя
02.01.-31.05.2021 р
5. Батькам або особам, які їх замінюють:
1.Кожного ранку перед приходом до школи виконувати замір температури і перевіряти наявність респіраторних симптомів:
* Наявність температури вище 36,6 чи поява респіраторних симптомів.
* Наявність зв'язку з груповим спалахом захворювання на території країни або наявність недавнього візиту закордон.
2.Якщо дитина знаходиться на домашній ізоляції, батьки повинні навчити 'її дотримуватися таких профілактичних заходів:
*Залишатися вдома.
*Жити окремо в ізольованому просторі, якщо це можливо.
*Часто провітрювати приміщення.
*Приймайти їжу наодинці.
3.Якщо учень знаходиться на домашній ізоляції, батькам необхідно дотримуватися таких профілактичних заходів:
4.Під час перебування на ізоляції щодня ретельно перевіряти стан здоров'я на наявність високої температури чи респіраторних симптомів.
5.Під час періоду ізоляції члени сім'ї або співмешканці повинні максимально уникати контакту з хворим учнем:
- забороняється контактувати з літніми людьми, вагітними, малими дітьми, людям з хронічними захворюваннями або онкологією.
- забороняється прийом гостей.
6. Жити в окремому приміщенні з дитиною на ізоляції і часто провітрювати його кімнату.
7.Використовувати різні особисті предмети (рушники, посуд тощо) при користуванні спільним туалетом або душовою кабіною, дезінфікувати їх (наприклад, домашнім розчином хлорної рідини).